DMS Kolaboracija i timski rad

Objavljeno: 16.12.2016.

Istraživanja pokazuju da su timski rad i suradnja, uz jasnu viziju i misiju, najvažniji segmenti razvoja poslovne djelatnosti. Stoga uspješne tvrtke svoju poslovnu kulturu razvijaju na temelju kooperativnosti i suradnje zaposlenika na svim razinama. Obzirom da se nalazimo u vremenu kada većina poslovnih procesa dobiva svoje digitalne inačice, timski rad također je ušao je u novu dimenziju gdje zapravo dolazi još više do izražaja.

Kada je u pitanju uredsko poslovanje i upravljanje dokumentacijom Doc.Doc rješenje nudi kompletan, zaokružen proces rada za sve razine uloga unutar tvrtke ili organizacije. Timski rad ovdje dobiva svoj poseban značaj jer upravo ovakvo rješenje olakšava suradnju među timovima, daje jasan pregled tijeka rada, podjele zadataka i izvještaja o realizaciji.

Uz Doc.Doc rješenje više ne trebate brinuti da li ste kolegici/kolegi informirali o nekom dopisu, prispjeloj ponudi ili prijedlogu ugovora. Jedan dokument istodobno može vidjeti više zaposlenika. Svaka promjena dokumenta je sačuvana i vidljiv je slijed verzija istog dokumenta. Ovlaštene osobe možete dodavati, a možete i mijenjati prava rada sa dokumentom, ovisno želite li nekome odobriti samo uvid ili želite dozvoliti mijenjanje dokumenta.

Međusobno dijeljenje zadataka vezanih za određeni predmet, dopis, fakturu ili ugovor, mogu se odvijati putem Doc.Doc-a. O svakoj promjeni automatski su obaviješteni svi djelatnici koji sudjeluju u radnom timu na pojedinoj temi. Te obavijesti su vidljive unutar same aplikacije i dodatno se automatski šalje e-mail poruka kao podsjetnik na nova zaduženja ili realizirane aktivnosti.

Nekoliko je temeljnih prednosti koje Doc.Doc osigurava radu vaših timova. Veliko olakšanje su prije svega dostupnost dokumenata, brzina prijenosa informacija koje donosi velike uštede vremena, točnost podataka vezanih za predmete i dokumenta, pregled zaduženja i aktivnosti djelatnika. Voditelji timova i direktori kroz Doc.Doc imaju jasan pregled odrađenih aktivnosti i točne podatke o tome kada je poslan izlazni dokument. Možete zamisliti niz različitih uredskih situacija od gubitka dokumenata, traženje starog ugovora po arhivskom ormaru ili prisjećanje koju smo verziju ponude poslali klijentu. Uz digitalno poslovanje ove neugodne situacije možemo zaboraviti.

Obzirom da vam je Doc.Doc dostupan i kada ste izvan ureda, možete na poslovni put otići bez dodatne prtljage u vidu papira i dokumenata. Putem svog prijenosnog računala ili tableta možete u svakom trenutku doći do bilo kojeg dokumenta, naravno, onog kojem ste nadležni te ga možete mijenjati, slati i uz njega dodavati komentare. Nije li ovo olakšanje koje će vas rasteretiti svih briga oko ponuda, ugovora, dopisa i sličnih dokumenata kojima zbog prirode posla morate imati konstantni pristup. Čak i ako ih nemate ispisane ili spremljene na svom prijenosnom računalu, oni su u svakom trenutku sa vama.

Doc.Doc digitalnom uredu možete pristupiti sa udaljene lokacije što je velika prednost za tvrtke koje imaju nekoliko podružnica. Kolege u drugom gradu mogu raditi sa sitim dokumentima kao da se nalaze u istoj zgradi. Dokumenti su pohranjeni u centralnoj lokaciji i svima su istodobno dostupni. Svaka promjena je ažurirana, svaki dokument je autentičan i svaki zadatak je precizno adresiran.

Zatražite Doc.Doc prezentaciju ili demo

Slobodno nam se obratite za sva dodatna pitanja.
Želite li prezentaciju ili demo prikaz? Zanimaju vas tehnički detalji i savjeti o uvođenju elektronskog poslovanja? Pošaljite nam e-mail ili nazovite. Naše zadovoljstvo je biti vam na usluzi i upoznati vas sa dodatnim detaljima i prednostima Doc.Doc rješenja.

Kontakt

OptimIT d.o.o.

Planinska 13A, HR-10000 Zagreb, Croatia

Tel: +385 (0)1 78 97 301

Mail: docdoc@optimit.hr

O nama

OptimIT je hrvatska IT tvrtka specijalizirana za razvoj software rješenja temeljenih na Java platformi i tehnologijama otvorenog koda.

OptimIT razvija moderna rješenja za upravljanje dokumentima i projektima, sustave za upravljanje sadržajem te rješenja za sigurnu Internetsku trgovinu (tzv. web shop rješenja i EDI usluga) u skladu s posebnim zahtjevima korisnika i specifičnostima njihovih poslovnih procesa i okruženja.

Za više detalja posjetite nas na: www.optimit.hr